Onsdagskvällen

(null)

En trist onsdagkväll. Såg fram emot o natta ungarna för o få lite lugn o ro men nu är jag bara uttråkad o saknar mina små liv. Det är ju ändå de som håller igång mig, får mig o skratta, bli glad o bli galen 🤪

Blåsten gör så att bilden på tvn prasslar. Viaplay krånglar. O Wii behöver laddas. Sambon kommer inte hem förrän vid 22 misstänker jag.
Tankar som snurrar ikväll:
  • Att barnprogram är så speedade o låter mkt tror jag ändå är lite för o jävlas med oss föräldrar. Har ni tänkt tex på i Daniel tigers kvarter finns det ett tåg som de åker i som plingar helatiden. Vad är vitsen med det? När det ändå redan är musik så sk tåghelvetet plinga oxå 👎 tacka vet jag nalle puh 👍
  • Var hos frisören igår o klippte mig o plockade ögonbrynen o jag är supernöjd över ögonbrynen. Jag har skrytit över dem på instagram så nu skryter jag över dem här oxå 😉 Var så att jag tom sa till sambon "kolla jag har lika fina ögonbryn som de har" när vi kollade på greys anatomy.
  •  Greys anatomy är bland de bästa serierna som finns! Man känner verkligen med sig i karaktärerna o jag älskar dem allihop! Kan se den serien om o om igen. Svårt o välja en favorit. Min favorit har ju alltid varit omalley. Men nu är vi långt fram i serien. Så just nu är nog min favorit karev. 
Så jag får väl slappa här i soffan med mobilen o vänta på att lillsnuttan vaknar o blir hungrig. Eller att Benny kommer hem o vill se greys ihop med mig. Om vi får igång viaplay! 

Kram hej!
0 kommentarer