Tack 🙏

Vill bara sĂ€ga tack för kommentarerna jag fick bĂ„de hĂ€r pĂ„ bloggen, Facebook o messenger 🙏 KĂ€nner mig genast mkt lugnare. Behövde höra lite positivt nu nĂ€r det nĂ€rmar sig.


IgĂ„r var vi inne pĂ„ förlossningen dĂ„ jag hade smĂ€rtsamma sammandragningar men visade sig bara va urinvĂ€gsinfektion sĂ„ vi fick Ă„ka hem igen. Jag var vĂ€ldigt besviken, ville fĂ„ detta gjort igĂ„r. Men det Ă€r nog en punktlig bebis Ă€ndĂ„ dĂ€r inne, isĂ„fall har den inte Ă€rvt det frĂ„n mig eller Benny 😂 

Loke var hos farmor o det blev sĂ„ sent för oss o hĂ€mta han sĂ„ han har fĂ„tt sova dĂ€r inatt. Jag o sambon bestĂ€llde hem pizza o kollade pĂ„ film. 

Trodde jag skulle njuta av sovmorgon idag men istĂ€llet vaknade jag rĂ€tt pigg kl 06. Bara till o gĂ„ upp, koka kaffe o stoppa i sig alla piller man fĂ„tt skrivet o smĂ€rtstillande för sammandragningarna. Men kommer nog somna om snart igen. Farmor kör Loke till dagis idag sen fĂ„r jag trĂ€ffa min lille plutt igen ❀ 

Godmorgon hoppas ni fĂ„r en bra dag ❀

0 kommentarer