Dansa drakdansen

Klockan är kvart i tolv. Jag ligger i soffan. Sambon snarkar. Jag ligger utanför lokes rum istället o hör hans små sovljud. Underbart. Bebisen har disco som vanligt i magen. Kan den aldrig ta det lugnt liksom? Fest konstant 😂


Hur som. Ville bara skriva för o peppa mig själv. Då kanske jag kan somna tillslut. Sa till Benny innan vi skulle sova "jag orkar inte mer". "Det säger du varje dag men ändå orkar du". Jo... 

Sen började vi prata om vad jag ska göra när jag är pigg o är på benen igen. "Jo för det första ska vi inom systemet.. köpa en flaska prosecco.. o sen ska vi köpa en brieosttårta.. som jag ska festa på".. "och sen ska jag dansa Drakdansen med Loke". Det är min plan. Det är vad jag ser fram emot. Och dagen efter ska vi gå till lekparken o ta med oss fika 😊 

Har sån inre stress i mig helatiden.. stressar mig inför imorgon för jag ska först ta Loke till dagis, sen ska jag försöka handla.. o sen hem igen o kolla på dr Phil.. o sen iväg igen till bm.. o sen hem igen.. o sen iväg o hämta Loke på dagis.. det låter superenkelt.. men det känns som ett marathon för mig.. för jag har ooooont helatiden.. o det är tuuuungt.. kanske struntar i o handla imorgon beroende på hur jag mår..

Hur som helst.. det är inte långt kvar nu.. har jag kämpat så här långt så klarar jag lite till!

Godnatt!

0 kommentarer