Sova? Vad är det?

Skriv inläggstext 

Här är min plan att jag ska sova inatt. Denna natten som varit har varit ett helvete med tandvärk foglossning o ryggont. Ja jag vet att jag pratade så bra om sömntabletten jag tog häromnatten. Okej jag sov jätteskönt, ångesten försvann o jag vaknade harmonisk. Men bara två timmar efteråt var jag helt utmattad hela dagen så då bestämde jag mig för att det inte var värt o ta den.


Så igår provade jag ny metod. Lägga mig sömnig o dricka massa varmt te. Alvedon brus innan jag la mig. Funkade fram till klockan tre. Sen var det kört. Vid fem var jag uppe med lågt blodsocker o drack vatten o åt banan o nånstans där vaknade även Loke. Han vaknade nog av knarrandet från grindarna tyvärr. Så sen låg han o tjabbade till klockan sex o sen var det bara till o gå upp. Allt som jag hade planerat idag fick jag omboka. Legat hela dagen i soffan med tandvärk (får skylla mig själv för har inte skött tänderna som man ska), foglossning o ryggont, halsbränna o ja spyor med. Men soffan var skön.

Så inatt provar jag o sova i soffan. Nu ska jag sutta på kall isglass o titta på en unge i minuten.

Tjo hej!

0 kommentarer