Onsdag!

Ni vet att jag älskar onsdagar! Även om tandvärken gör sig påmind o alla andra gravidkrämpor. Men nu är vi inne i vecka 34! En vecka närmre! Det firade vi med lite fika på maxi :) 


Annars har vi bara gjort en massa måsten idag. Hämtat paket, varit på Apoteket, hos barnmorskan o skickat brev o betalat räkningar. Men det är skönt när det är gjort.

Natten har däremot varit väldigt bra. Sov mkt skönare i soffan så det får bli soffläge inatt oxå.

Annars är jag rätt så grinig ikväll för tandvärken. Jag är livrädd för tandläkaren. O jag har en massa sjukhustider bokade (så är det när man är diabetiker). O ska behöva gå till tandläkaren oxå. Ska ringa imorgon. Det kommer göra ont o tandläkaren kommer bara att skälla på mig för att jag inte skött tandhygienen. Jag har helt enkelt inte orkat nu när jag är gravid. Deppig o trött. O så klöks jag varje gång jag kör in tandborsten i munnen. Men men det är väl bara till o ta emot utskällningen. O det onda :( 

Allt gick bra hos barnmorskan. O denna gången sa hon "om vi inte ses innan så önskar jag er lycka till" o det kändes så bra o höra det. Det närmar sig :) sambon tror bebisen kommer tidigare precis som Loke. Jag hoppas det.. snart kan jag få va mig själv igen!!! 


0 kommentarer