Jag kan inte lura mitt hjärta.

Allt jag gör. Varje steg jag tar. Det gör jag för min egen skull För att jag ska må bra. Det är mitt mål i livet. Att jag ska må bra och trivas med mitt liv. Känna att jag har ett syfte med mitt liv. Se över allt som tillhör min vardag. Och strukturera om den. Det är inte värt att leva ett liv där man gör saker som bara får en och må dåligt. Så jag blickar över mitt liv. Vad kan jag förändra? Vad kan jag göra bättre? Vad vill jag åstadkomma? Vad är min dröm?
 
Med varje steg jag tar, så tar jag mig framåt, till dit jag vill. Loke sporrar mig. För jag vill vara hans förebild, jag vill uppfostra honom till att leva ett liv som han trivs och mår bra med, att det är viktigast. För det är viktigast för mig. Att han lever ett liv där hans vardag är trivsam och fungerar för honom.
0 kommentarer