Grattis till era alla mammor på morsdag!

Längesen jag kikade in här. Men idag är det ju morsdag. O då måste jag smita in med ett litet inlägg.

Dagen började med att sambon roffade åt sig min sovmorgon 😂 Vi brukar ta varannan morgon nu när vi kan. Så jag gick surt ner för trappan med loke hängandes i armen o muttrade "din tjuv" i tankarna. Men det förlät jag fort då han var uppe tidigt o tog en bajsblöja o loke o jag hade tagit över hela sängen så han fick inte plats o fick sova i soffan 😂

Sedan kom han hem med vackra blommor o gav mig lite egentid genom o ta med sig loke o överaska sin mamma med blommor. :)

Men det är ju inte det morsdag handlar om egentligen. Uppvaktandet. Inte enligt mig. Det är att skänka en tanke till oss mammor som kämpat på våra olika resor för o få bli mammor. För vi mammor som gör våra unika resor för våra små knyten. Skrev en lång text på Facebook o instagram som är mer infattande o den orkar jag inte skriva igen 😉

Men nog fan förtjänar jag blommor på min första morsdag. Har kämpat långt för o få bli mamma. O nu är jag det ♡ Min dröm kom i uppfyllelse ♡ Min loke finns. Den underbaraste varelsen i hela världen. 

Vi alla kämpar på olika sätt. O vi alla möter utmaningarna i vardagen. Men det är en fantastisk gåva som man ska vara tacksam för. 

0 kommentarer