Kartor o gardiner

Sörplar i mig mitt beroende. O filurar. Väntar på att svärmor ska hämta mig. Sen drar vi o handlar tyg så hon kan sy fina gardiner till mig 😚

Påsken har varit alldeles lagom med påskmat, mys med familjerna, med sambon, med nya starwars, pysslande med påskkarta, gömma påskägg o dekorera efterätten. Med loppis, med torget o med dollarstore.

Både jag o Loke var helt slut igår o sov mest hela dagen. Han somnade i min famn. Där sov vi en stund tills min arm gjorde ont. Då flyttade jag han försiktigt till sin vagn. Loke gnyr lite, sträcker på sig, gosar in sitt ansikte i sin uggla o somnar om igen. O jag återvänder till soffan o somnar om jag oxå.

Tog dock hand om en hel hög tvätt igår o nu ligger det vikt på bordet o väntar på att få komma in i sina garderober. Min fina tekanna står kvar på soffbordet sen igår o luktar pepparmint. Nu laddar vi om till planerna i helgen.

Puss

0 kommentarer