Inspirationen flödar.

Vill bara meddela att jag lever. Men min inspiration går till annat just nu än till o skriva. Mkt pyssel i hemmet. En del projekt på gång. Jag målar. Och jag ska sy. Och jag lagar ny mat. Jag gör olika sorters pureer till loke. O plockar blommor o handlar ljus o loppisprylar. 

Jag drömmer o fantiserar. Vill ta ett steg framåt. Men vet inte vilken riktning jag ska gå. Ska jag gå vänster höger eller rakt fram?

Jag gör roliga ljud för o få höra min sons ljuvliga skratt. Vi tittar på morgonnyheterna o gosar i soffan. Vi är bästa vänner jag o loke. Vi äter frukost o lunch ihop. O vi åker på små utflykter tillsammans.

Så ja min tid går till annat. Jag hoppas eran midsommar har varit bra. Det har min varit. Med vänner nypotatis o ja till o med sill. Jag har lärt mig hur man ska äta den av experten 😉 

0 kommentarer