Loppismorsan.



Har jag sagt att jag älskar loppis?? 😍 ska snart bege mig ut igen. Fått nys om ett skepp som ska finnas. Har alltid vilja ha ett skepp. Ja ni vet ett sånt där fint skepp med trådar o grejer. Hoppas det finns kvar! Annars hittar jag säkert lite tjusiga plagg till Loke eller gamla historietidningar eller illustrerad vetenskap 😚 Tips till er mammor o pappor. Erikshjälpen har väldigt fina barnkläder för 19 kr plagget. Men det gäller o va snabb o roffa åt sig 😉

Just hela idén med loppisen älskar jag. Oftast går pengarna till nånting bra. O prylarna återbrukas vilket är ett stort plus för miljön. O är man trött på dem sen kan man bara lämna tillbaka dem till nåt loppis igen. O det är billigt 👍 O vill man få tag i gamla fina saker så kan man oftast hitta dem där. Om man gillar den sortens inredning förstås. För mig är det gynnsamt som gillar kartor, jordglober, gamla böcker o skepp som inredning 😊 En dröm hade varit o ha en jordglob som man kan ha glas o sprit i ni vet 😆 Men de är ju svindyra o få tag på. Har bara hittat på Annas kuriosa o det var dyrt där med. En liten för en tusenlapp. Men en vacker dag ska jag ha en sån. 

Sen är det bara kul o gå o titta o bli inspirerad. Loppis är mitt nöje. Ett nyttigt nöje 😊

Alla har sett game of thrones första avsnittet för säsongen. Men inte jag 😡 Vi sparar den till onsdag så vi har nåt o se fram emot 😀 O på söndag börjar penny dreadfull igen 😍 Mkt o se fram emot 😊

Puss hej!
0 kommentarer