Happy halloween! 👻🎃

Den här veckan har bara varit min. Behövde tid för mig själv o en jäkla massa vila. Det enda sociala jag haft är sambon o hundar som jag passat. Passar mig perfekt. Bara en massa mys i soffan, filmer o va tysta o ändå njuta av sällskapet. Körde själv till växjö till min diabetessjuksköterska o det var så skönt o sitta själv i bilen, köra o sitta i mina egna tankar. Ta en lugn fika på cafeterian helt för mig själv. Brukar oftast ha sällskap till växjö. Men just denna veckan behövde jag va själv.
Förmiddagen spenderades med o mysa o dra oss länge i sängen jag o sambon. Sjöng för bebisen i magen. Petade pÃ¥ magen. Och drömde om hur bebisen ser ut, vem hen kommer bli osv. Riktigt mysigt. Vi längtar efter dig ♡ 
Halloween är min absoluta älsklingshelg men det har inte blivit alls mkt pynt i år. Har varit alldeles för trött för det. Men jag ser fram emot nästa år så vi har en liten som vi kan spöka ut till ett gulligt monster 😙 Halloween är våran tradition. Vi har familjemiddag här varje halloween då hela familjen spökar ut sig. O i framtiden ser jag fler barn här som springer omkring o busar o är utklädda 😊 O familjemys förstås. Kolla på nån spöklig film o äta halloweengodis efter bus eller godis rundan. Längtar tills vi blir tre i familjen ♡
Har åtminstone fått ut en pumpa som jag dock ej skärt men den står där.. sambon var bitter över en 80 krs pumpa som ändå bara ska stå o ruttna haha. Och ett litet spöke hänger där oxå.
Denna helgen är ju inte bara till för halloween utan för de vi älskar som har gått bort. Så tänd ett ljus o tänk på de som ej finns längre men som har berikat våra liv med vackra minnen ♡ Det ska jag. Kram!
0 kommentarer