Från konsert i Malmö till torka snor och BVC besök

Sörplar kaffe. Precis gett Loke sin frukost. Lyssnar på Kent. Och funderar på alla dessa låtar jag saknade på deras konsert i lördags. Men de var bra live. Och det var kul och se dem igen. En sista gång.

Har haft en fantastisk helg i Malmö. Mitt andra hem. Halvt som halvt uppväxt där. Det är jag så tacksam för. Så det var bara härligt och gå i staden, minnas åter barndomsminnen och även tonåren samt unga ungdomen då man strövade genom gatorna som liten till stor.

Fars dag firades med att jag gömde paket i Lokes byrå som Benny fick öppna på morgonen när jag inte var hemma. Sedan blev det så mycket bättre i repris och en massa gos i soffan.

Idag är vi tillbaka till min vardagsroll. Loke hade själv tagit av sig sin blöja imorse som var full av bajs. Gröten värmdes. Torka kladd. Torka snor. Och pussar på hans sötaste panna och ser hans sötaste leende. BVC besök idag och sedan en tripp till min pappa som oxå ska firas lite för fars dag :)
0 kommentarer