Gullegulldag.

 
Tittar igenom gamla bilder och blir helt nostalgisk.
Tänk att det har gått fem ja snart sex år ihop med denna karl.
Så mycket vi har fått uppleva tillsammans på både gott och ont.
Så många nya vänner jag har fått som började med Benny.
Så många roliga fester jag har fått uppleva.
Så många halloween jag har fått fira.
 
Så många drömmar vi har haft och har tillsammans.
Så många drömmar vi har lyckats uppfylla tillsammans.
Så många tårar och skratt vi har delat tillsammans.
Så många nätter med skratt, sånger och repliker från disney vi har roat oss med.
 
Så många nätter med filmmaraton och tv-serier vi har strecktittat på.
Så många söndagar vi har legat i soffan i mjukisar och ätit ostbollar öppnade från gårdagen.
Så många kvällar vi bara har hållt om varandra.
 
Så mycket smärta vi har stöttat oss varandra igenom. 
Så mycket sorg vi har stöttat varandra igenom.
Så mycket utveckling vi har puschat varandra till och göra.
Så mycket vi har lärt och lär os av varandra.
 
Så mycket fantasier vi har pratat om.
Så mycket filosoferande om rymden vi har gått igenom.
 
Så begeistrade vi blev av örnen på Gran Canaria.
 
Fy fan va jag älskar dig.
 
Idag står vi här. Med en liten Loke. Och ett hus. Och en massa erfarenheter rikare. 
Starkare tillsammans än någonsin.
 
Jag är så jäkla glad över att vi fortfarande kan prata djupa diskussioner om zombieinvasioner och liv på andra planeter. 
Att vi fortfaranda kan stötta varandra igenom allt vi går igenom.
Att just du håller min hand vid svåra situationer.
 
Jag är så jäkla glad över att vi fortfarande kan skratta tills vi kiknar nästan dagligen.
Att vi är så noga med pussen när vi ska säga hejdå.
Att vi ger komplimanger.
Att vi fortfarande har samma humor.
 
Jag är så jäkla glad över att Loke fick just oss som föräldrar.
Att vi kan ge han samma humor.
Samma diskussioner.
Samma skratt.
Samma komplimanger.
 
Ja idag är en sån där gullegulldag då man går på rosa moln.
 
 
 
 
 
0 kommentarer