Cuddletighs

Läste lite blogginlägg o i ett inlägg stod det om tighgap. Tighgap?! Jaha så nu måste vi ha smala lår och ett stort gap emellan som ekar! Tycker synd om alla tonårstjejer därute som blir påverkad av sån här skit. Det är hemskt. Tycker det var mkt press på hur en annan skulle se ut o än idag. Men skönhetsidealen bara ökar. Blir så ledsen o arg. Vill bara krama om alla tjejer o säga ni är vackra som ni är skit i vad det står i tidningarna! Skit i tighgaps! 
Blir så frustrerad! Jag tänker ofta på att uppfostra mina barn att de ska älska sig själva o andra hur de än ser ut. Men går det när media tar över så mkt? Nu är det inte bara frida och okej som man själv läste när man var yngre. Hela instagram o facebook o bloggar o allt helvete är överfulla av tighgaps o annat mög! Hur ska jag kunna skydda dem från det? Vilken fruktansvärd värld vi lever! Det är denna värld som är helvetet!
Jag har cuddletighs ;) De är gosiga mysiga o mina lår kelar med varandra! (Dock är det ett helvete när det är varmt men de kan inte va ifrån varandra mina fina lår). 
0 kommentarer