Behöver sömn..

Ligger o försöker vila in i det sista innan det är dags för jobb. Känner mig uppgiven. Trött som ett as o illamående. När ska illamåendet o tröttheten gå över. När ska jag känna mig som människa igen. Usch nej nu ska jag inte gnälla. Får ta mig i kragen. Rycka upp mig. Men det är inte så lätt när man är så jäkla trött o bara rycka upp sig. O spyan på gång. Blä blä blä. 
Börjar räkna ner dagarna nu för hemgång. Längtar. Jag längtar för att då kan jag få sova ifred. Utan att ett alarm ska ställas. Utan att man måste avbryta sin sömn för o jobba eller handla eller hämta sambon vid bussen. Varenda lediga dag som jag ser chansen på o sova ut avbryts med diverse sjukhusbesök. Diabetesläkaren, diabetesjuksköterskan, barnmorskan, terapeuten, ögonbottenfotografering, blodprovtagning, läkaren på bm, ultraljud, ultraljud för tillväxt.. förställer mig att jag kommer sova konstant förutom när jag går ut o tar in lite höstluft. Lite höstanda. Älskar hösten mest av allt. Jag hoppas jag får orken till o höstpynta o halloweenpynta iaf. Sambon frågade om jag verkligen ska ha halloweenmiddag med familjen. Men det ska jag banne mig ha om jag så kommer somna under middagen eller springa o spy. Halloweenmiddagen är vår tradition o jag älskar o pynta borden o pyssla. Så nej det ska inte graviditeten stoppa mig för. 
Annars har helgen varit bra. Fått sova ut lite. Varit på mustaschfest o middag hos svärmor. Annars har jag bara vilat.
0 kommentarer